Moto Guzzi

Solidne i wyrafinowane komponenty pozwalają na podróż w dowolne miejsce

Moto Guzzi V85 TT został stworzony po to, aby przełamać dotychczasowe granice i być najbardziej zadziwiającym motocyklem w segmencie turystycznych enduro. Jest to niestrudzony towarzysz w każdej podróży, nawet w trudnym terenie. To dzięki zastosowaniu najlepszych komponentów możliwe stało się uzyskanie wszechstronnego motocykla o pełnej funkcjonalności i wydajności. Wyraźnym tego przykładem jest wysokiej jakości zawieszenie pozwalające na pewne prowadzenie motocykla po każdym rodzaju nawierzchni. Przedni widelec upside-down, o średnicy rur nośnych 41 mm i skoku 170 mm, pozwala na pełną kontrolę i doskonałe wybieranie nierówności, bez względu na to, czy podróżujesz sam, czy z pasażerem. Przednie zawieszenie posiada oczywiście wiele możliwości regulacji. Element sterujący z wygodnym dostępem, znajduje się w pobliżu górnego jarzma kierownicy, śruba centralna kontroluje tłumienie odbicia, natomiast drugi element regulacyjny odpowiada za napięcie wstępne sprężyny.

Długi skok zawieszenia pomaga w najtrudniejszych sytuacjach

Duży kąt pochylenia tylnego amortyzatora, połączonego z długim wahaczem, daje łatwy dostęp i umożliwia wygodną regulację. Podobnie jak przedni widelec również tylny amortyzator ma maksymalny skok 170 mm, posiada regulację tłumienia wstępnego oraz odbicia. Nie bez znaczenia jest również duży prześwit motocykla, który w Moto Guzzi V85 TT znajduje się na wysokości 210 mm od podłoża. To duża wartość poprawiająca jego walory terenowe.



Bezpieczne hamowanie w każdych warunkach

Za skuteczne hamowanie odpowiada układ hamulcowy Brembo. Na przedniej osi znajdują się dwie tarcze o średnicy 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami. Chronią je osłony zapobiegające przedostawaniu się brudu, który mógłby obniżyć skuteczność hamowania. Tylny hamulec składa się z tarczy o średnicy 260 mm i dwutłoczkowego zacisku Brembo. Kontrolę nad hamulcami wspiera wielokanałowy ABS zaprojektowany przez firmę Continental. System ABS jest sterowany przy pomocy zaawansowanej elektroniki pokładowej umożliwiającej różne ustawienia trybu jazdy i czułości ABS-u. Przykładowo w trybie jazdy OFF ROAD ABS nie działa na tylne koło i jednocześnie tylko minimalnie ingeruje w działanie przedniego hamulca. To warunek zachowania bezpieczeństwa na szutrowych i luźnych nawierzchniach. Niezwykle ważnym elementem w motocyklu enduro są bardziej sprężyste niż aluminiowe odlewy koła szprychowe. Elementem ogumienia V85 TT jest klasyczna dętka.